Termeni si conditii | Perfect Outfit
top of page

TERMENI ȘI CONDIȚII

​

  1. DEFINIȚII ȘI TERMENI


Vânzător – PERFECT OUTFIT SRL, o societate cu răspundere limitată, constituită È™i funcÈ›ionând în conformitate cu legile din România, cu sediul social în Șimleu Silvaniei, Str. CriÈ™an, nr.14, judeÈ› Sălaj, Inmatriculare la Oficiul Registrului ComerÈ›ului Sălaj: Nr. J31/246/2020, Cod Unic de Inregistrare: 42639850.


Cumpărator – persoana fizică/juridică sau orice entitate care îÈ™i face un Cont în Site,  efectuează o Comanda în Site sau telefonic.


Client – persoană fizică/juridică care are sau obÈ›ine acces la conÈ›inut prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziÈ›ie de către Perfect Outfit (telefonic, electronic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Perfect Outfit È™i acesta È™i care necesită crearea È™i utilizarea unui cont.

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului, È™i-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secÈ›iunea Termeni È™i CondiÈ›ii.

Cont – sectiunea din site formată dintr-o adresă de email È™i o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii È™i care conÈ›ine informaÈ›ii despre Client/Cumpărător È™i istoricul acestuia în site (comenzi, facturi proforme, adrese de livrare, etc).


Site – domeniul www.perfectoutfit.ro È™i subdomeniile acestuia.


Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător È™i Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzatorului, prin intermediul site-ului intenÈ›ia sa de a achizitiona Bunuri È™i/sau Servicii de pe site.


Avans – Procent între 5-100% din valoarea comenzii, perceput în cazul comenzilor speciale, a importurilor de produse care nu sunt în stoc permanent.


Bunuri È™i servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele È™i serviciile menÈ›ionate în Comanda care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a comenzii.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător È™i cumpărător care nu necesită prezenÈ›a fizică a niciuneia dintre părÈ›i. Acesta se consideră încheiat în momentul confirmării de către Vânzător a comenzii prin confirmarea disponibilității produsului. Confirmarea va fi transmisă fie prin email, fie telefonic de unul dintre operatorii magazinului online.

 

ConÈ›inut – Toate informaÈ›iile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic. ConÈ›inutul oricărui email trimis Cumpărătorului de către Vânzător prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant. Date referitoare la Vânzător, detalii de contact sau de identificare juridică.

Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv prin poÈ™ta electronică (email, SMS) asupra Bunurilor È™i serviciilor È™i/sau a promoÈ›iilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informaÈ›tiile conÈ›inute de acesta.


TranzacÈ›ie – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun È™i/sau Serviciu de către Perfect Outfit, Cumpăratorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.


SpecificaÈ›ii – toate specificaÈ›iile È™i/sau descrierile Bunurilor È™i Serviciilor aÈ™a cum sunt precizate în descrierea acestora.


 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE



2.1 Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic/email) prin care vânzătorul îÈ™i deruleaza operaÈ›iunile comerciale.


2.2 Notificarea primită de catre Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare È™i nu reprezintă acceptarea automata a Comenzii. Acceptarea comenzii È™i încheierea contractului la distanță se face prin transmiterea unei notificări de confirmare comandă prin email sau telefonic de către un operator al Vânzătorului.


2.3 Pentru motive justificate, Vânzătorul îÈ™i rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor È™i/sau serviciilor din Comandă. În cazul modificării cantității de Bunuri È™i/sau Servicii din Comandă, va anunÈ›a Cumpăratorul la adresa de email sau la numarul de telefon puse la dispoziÈ›ia Vânzătorului la efectuarea Comenzii È™i va returna suma achitată dacă este cazul.


2.4 Contractul se consideră încheiat între vânzător È™i cumpărător în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul poÈ™tei electronice/sms/telefonic notificării de expediere a comenzii.


2.5 Pentru Comenzile ce urmează a fi ridicate de la sediul Perfect Outfit, rezervarea produselor este valabila pentru 72 de ore de la confirmarea comenzii È™i a disponibilității de către un reprezentant al vânzătorului prin intermediul poÈ™tei electronice/sms/telefonic.


2.6 Documentul È™i informaÈ›iile puse la dispoziÈ›ie de către vânzător pe site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanÈ›ie/comformitate emis de către vânzător sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achiziÈ›ionate.


2.7 InformaÈ›iile prezentate în site, precum preÈ›uri, stocuri, sunt considerate Oferte. Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul accepta oferta, însa încheierea contractului la distanțăa se va face cum este indicat in pct 2.4.


2.8 Factura proformă este fie documentul primit de cumpărător pe email după plasarea comenzii în site, fie documentul transmis manual de către un operator al magazinului pentru comenzile de produse care nu se regăsesc în oferta online. Factura proformă nu este un document fiscal È™i nu È›ine loc de factură fiscală care se livreaza fie împreună cu coletul, fie prin email după expedierea comenzii.

2.9 Notele de transport (awb-uri sau avize de expediÈ›ie) sunt documente care însoÈ›esc coletele livrate prin curier rapid sau curier propriu. Ele nu reprezintă documente fiscale È™i nu È›in loc de factură fiscală.


2.10 Certificatele de garanÈ›ie (unde este cazul) însoÈ›esc produsele în momentul livrării. În caz contrar, poate fi apelat departamentul de relaÈ›ii cu clienÈ›ii pentru informaÈ›ii suplimentare.

2.11 La cererea expresă a clientului (unde este cazul) se emit certificate de conformitate, calitate si trasabilitate, în funcÈ›ie de specificaÈ›iile producătorului/importatorului.


 
3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE



3.1 Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.

Pentru motive justificate Perfect Outfit îÈ™i rezervă dreptul de a restricÈ›iona accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi È™i/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acÈ›iunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vânzătorul. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de RelaÈ›ii cu ClienÈ›ii al Perfect Outfit, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenÈ›ionate.


3.2 Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacÈ›iunea directă cu acesta sau prin adresele menÈ›ionate la secÈ›iunea Contact din site. Vânzăatorul are libertatea de a gestiona informaÈ›iile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru acestea.


3.3 În cazul unui volum de trafic neobiÈ™nuit de mare provenit din partea unei reÈ›ele de internet, Perfect Outfit îÈ™i rezervă dreptul de a cere ClienÈ›ilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informaÈ›iei din cadrul Site-ului.


3.4 Perfect Outfit poate publica pe site informaÈ›ii despre bunuri È™i/sau servicii È™i/sau promoÈ›ii practicate de către acesta sau de oricare alt terÈ› cu care vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp È™i în limita stocului disponibil.


3.5 Toate tarifele aferente Bunurilor È™i/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) È™i includ TVA.


3.6 În condiÈ›iile prevăzute de lege, preÈ›ul Bunurilor afiÈ™at pe Site include toate taxele legale.


3.7 În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la: comisioane de plată cu cardul sau comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentăa a cardului acestuia, în cazul în care sunt percepute de banca emitentă a cardului. Responsabilitatea pentru acesta acÈ›iune o poartă numai Cumpăratorul.


3.8 Toate informaÈ›iile folosite pentru descrierea Bunurilor È™i/sau Serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia, descrieri de produs, specificaÈ›ii, etc) nu reprezintă o obligaÈ›ie contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9 După achiziÈ›ionarea unui Bun sau Serviciu, clientului i se poate cere prin email înscrierea unui review legat de bunul/serviciul achiziÈ›ionat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul poate contribui la informarea altor posibili utilizatori/clienÈ›i/cumpărători de pe site. Vânzătorul nu este responsabil de informaÈ›iile cuprinse în review-uri.


4. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

 

Vânzătorul poate cesiona È™i/sau subcontracta o terță parte pentru produse/servicii ce È›in de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul expres al acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligaÈ›iile contractuale, indiferent de terÈ›ul care furnizează serviciul.



5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ



5.1 ConÈ›inutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text È™i/sau conÈ›inut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Perfect Outfit È™i a furnizorilor săi, fiindu-le rezervate toate drepturile obÈ›tinute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licenÈ›e de utilizare/publicare).

5.2 Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea/distribuirea/publicarea/transferul către terÈ›e părÈ›i, modificarea È™i/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conÈ›inut în orice alt context decât cel original intenÈ›ionat de Perfect Outfit, includerea oricărui conÈ›inut în afara site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Perfect Outfit asupra ConÈ›inutului, precum È™i participarea la transferul/vânzarea/distribuÈ›ia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea, afiÈ™area ConÈ›inutului, decât cu acordul scris expres al Perfect Outfit.


5.3 Orice conÈ›inut la care Clientul/Cumpărătorul are È™i/sau obÈ›ine acces prin orice mijloc, se află sub incidenÈ›a Documentului, în cazul în care ConÈ›inutul nu este însoÈ›it de un acord de utilizare specific È™i valid încheiat între Perfect Outfit È™i acesta, È™i fără nicio garanÈ›ie implicit sau expres formulată din partea Perfect Outfit cu referire la acest ConÈ›inut.


5.4 Clientul/Cumpăratorul poate copia, transfera È™i/sau utiliza ConÈ›inut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Termenilor È™i CondiÈ›iilor.

5.5 În cazul în care Perfect Outfit oferă Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conÈ›inut, la care Clientul/Cumpărătorul are sau obÈ›ine acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conÈ›inuturi definite în acord, numai pe perioada existenÈ›ei acestuia sau acestor conÈ›inuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condiÈ›iilor definite.

5.6 Niciun ConÈ›inut transmis către Client sau Cumpărator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare È™i/sau vizualizare nu constituie o obligaÈ›ie contractuală din partea Perfect Outfit È™i/sau al angajatului/prepusului Perfect Outfit care a mijlocit transferul de ConÈ›inut, în cazul în care acesta există, față de respectivul ConÈ›inut.

5.7 Este interzisă orice utilizare a ConÈ›inutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl insoÈ›eÈ™te, în cazul în care acesta există.


6. COMANDA


6.1 Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor È™i/sau serviciilor dorite în coÈ™ul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una din modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coÈ™ul de cumpăraturi, un Bun È™i/sau Serviciu este disponibil pentru achiziÈ›ie în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coÈ™ul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage dupa sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.


6.2 Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzi.


6.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzator, în orice situaÈ›ie în care este necesară contactarea Cumpărătorului.


6.4 Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărator, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligaÈ›ie ulterioară a vreunei părÈ›i față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:


6.4.1 Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacÈ›iei, în cazul plății online;


6.4.2 Invalidarea tranzacÈ›iei de către procesatorul de carduri agreat de Perfect Outfit, în cazul plății online;


6.4.3 Datele furnizate de către Client/Cumpărător pe site sunt incomplete și/sau incorecte;

6.4.4 Produsul comandat nu există în stoc fizic È™i nu poate fi adus spre livrare în timp util.

6.5 În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze È™i eventualele cadouri care au însoÈ›it produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnată după recepÈ›ionarea retur a produselor de către Vânzător.


6.6 Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuÈ™i Bunurile (se va lua data cea mai recentă).


6.7 În cazul în care un Bun È™i/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt È™i va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului È™i/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (È™apte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoÈ™tință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul È™i-a exprimat în mod expres intenÈ›ia de reziliere a Contractului.



7. POLITICA DE RETUR

BUNURI/SERVICII ȘI CLIENȚI/CUMPĂRĂTORI PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE

 

POLITICA DE RETUR

Returul produselor sau dreptul de renunțare unilaterală a contractului din partea consumatorului este legiferată de Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014.
Potrivit art. 9 alin. 1 din OrdonanÈ›a Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniÈ™tii, aveÈ›i dreptul de a vă retrage din contractele incheiate la distanță fără a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intraÈ›i dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. ClienÈ›ii care nu sunt mulÈ›umiÈ›i de produs îl pot returna È™i/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor È™i condiÈ›iilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate,  lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienÈ›ii trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@perfectoutfit.ro, unde vor specifica următoarele:

-     produsul/produsele pe care doresc să le returneze

-     motivul returului

-     opÈ›iunea înlocuirii sau rambursării sumei

 


7.1 Nu se asigură drept de retragere decât pentru clienÈ›ii/cumpărătorii persoane fizice.


7.2 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:


7.2.1 Contractele de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului È™i după ce acesta a confirmat că a luat la cunoÈ™tință de faptul că îÈ™i va pierde dreptul de retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător.


7.2.2 Furnizarea de bunuri È™i/sau servicii al căror preÈ› depinde de fluctuaÈ›iile de pe piaÈ›a financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla È™i care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere.


7.2.3 Furnizarea de Bunuri confecÈ›ionate după specificaÈ›iile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar.


7.2.4 Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.


7.2.5 Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de Cumpărător.

 

7.2.6 Furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare inseparabil amestecate cu alte elemente.

 

 

8. CONFIDENÈšIALITATE


8.1 InformaÈ›iile de orice natură furnizare de către Cumpărător/Client, Vânzătorului vor rămâne în proprietatea vânzătorului.


8.2 Nicio declaraÈ›ie publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terÈ›e părÈ›i nu va fi facută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract făra consimțământul prealabil scris al Vânzâtorului.


8.3 Prin transmiterea de informaÈ›ii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiÈ›i Vânzătorului acces nerestricÈ›ionat È™i irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afiÈ™a, modifica, transmite È™i distribui aceste materiale sau informaÈ›ii. SunteÈ›i, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-aÈ›i transmis prin intermediul Site-ului.


8.4 Prin înscrierea în baza de date Perfect Outfit, Clientul/Cumpăratorul îÈ™si ofertă consimțământul expres, în limitele legislaÈ›iei în vigoare, de a fi contactat de către terÈ›i, parteneri Perfect Outfit, furnizori de servicii de marketing, agenÈ›ii de stat, guvernamentale sau asociaÈ›ii din domeniul asigurărilor, atunci când legislaÈ›ia specifică prevede acest lucru, alte companii cu care Perfect Outfit poate dezvolta programe comune de ofertare pe piaÈ›a Bunurilor È™i/sau Serviciilor, etc.



9. PUBLICITATE



9.1 Newsletterele Perfect Outfit sunt transmise prin intermediul partnerilor specializați și agreați de Perfect Outfit. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.


9.2 În momentul în care, Clientul îÈ™i creează un Cont pe Site, are posibilitatea să îÈ™i exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. OpÈ›iunea cu privire la acordul emis de către Client poate fi modificată în orice moment, prin contactarea Perfect Outfit în acest sens, sau folosirea link-ului Dezabonare din corpul Newsletterului.


9.3 RenunÈ›area la primirea Newsletterului de către Client sau Cumpărător se face în orice moment folosind link-ul dedicat de dezabonare din cadrul oricarui Newsletter. 


9.4 Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

 
10. FACTURARE – PLATA


10.1 PreÈ›urile Bunurilor È™i Serviciilor afiÈ™ate în cadrul site-ului www.perfectoutfit.ro includ TVA conform legislaÈ›iei în vigoare.


10.2 PreÈ›ul, modalitatea de plată È™i termenul de plată sunt specificate în confirmarea comenzii, fie în email-ul transmis de către un operator, fie telefonic de către un reprezentat al Vânzătorului. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factura pentru Bunurile/Serviciile livrate, obligaÈ›ia Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaÈ›iile necesare emiterii facturii conform cu legislaÈ›ia în vigoare.


10.3 Vânzătorul nu este responsabil pentru informaÈ›iile greÈ™ite de facturare transmise de Cumpărător.

10.4 Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferenta Comenzii ce conÈ›ine Bunuri È™i/sau Servicii vândute de Perfect Outfit în format fizic ataÈ™ată coletului cu produsele comandate, sau electronic prin poÈ™ta electronică, la adresa de email menÈ›ionata de Cumpărător în Contul său.


10.5 Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligaÈ›iile de a-È™i actualiza ori de câte ori datele din Contul său È™i de a accesa informaÈ›iile È™i documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.


10.6 Prin transmiterea Comenzii, Cumpărătorul îÈ™i exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin transmiterea acestora prin intermediul poÈ™tei electronice, la adresa de email menÈ›ionată în Contul său.


10.7 În cazul în care aceste informaÈ›ii nu vă sunt transmise în termen de 48 (patruzeci È™i opt) de ore prin email, vă rugăm să ne sesizaÈ›i acest aspect pe adresa de email: contact@perfectoutfit.ro

10.8 Pentru plata prin card, datele cardului de plată al Clientului/Utilizatorului/Cumpărătorului nu vor fi accesibile Perfect Outfit È™i nici nu vor fi stocate de Vânzător sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituÈ›ia de autorizare a TranzacÈ›iei sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.


10.9 În anumite cazuri, pentru menÈ›inerea securității TranzacÈ›iilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au această facilitate.

10.10 Pentru motive de securitate a TranzacÈ›iilor, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe site È™i să nu seteze opÈ›iunea de logare automată de pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă È™i se recomandă folosirea unei parole cu caractez puternic de securitate (de ex: să conÈ›ină cel puÈ›in opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre È™i caractere speciale).



11. LIVRAREA BUNURILOR


11.1 Vânzătorul se obligă să livreze bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător, prin curieri proprii sau ridicarea de la sediul Perfect Outfit, conform opÈ›iunii Clientului.


11.2 Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor È™i va asigura transmiterea documentelor însoÈ›itoare – note de transport (awb/aviz de expediÈ›ie).


11.3. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor È™i/sau Serviciilor numai pe teritoriul României.


 
12. AVANSURI


12.1 Produsele achitate cu avans aflate în situatia Comenzilor Speciale se consideră că intră sub incidenÈ›a Art 16, punctul d. din OUG 34/2014 cu modificările ulterioare, Legii nr 157 din 22 iunie 2015: furnizarea de produse confecÈ›ionate după specificaÈ›iile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar È™i sunt considerate produse la care nu se poate invoca dreptul de retur.


 
13. GARANÈšII


13.1 Toate bunurile comercializate de către Perfect Outfit beneficiază de condiÈ›ii de garanÈ›ie conforme legislaÈ›iei în vigoare È™i politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalaje originale È™i provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

 

14. TRANSFERUL PROPRIETÄ‚ÈšII BUNURILOR


14.1 Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locaÈ›ia indicatăa în Comandăa, înÈ›elegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscal, în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzăatorului. Conform Art. 20 din OUG 34/2014 cu modificările Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. 



15. RÄ‚SPUNDERE


15.1 Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligaÈ›iile sale conform Comenzii È™i pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor È™i Serviciilor după livrare È™i în special pentru pierderea acestora.


15.2 Prin crearea È™i utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul îÈ™i asumă răspunderea pentru menÈ›inerea confidenÈ›ialității datelor de Cont (user È™i parola) È™i pentru gestionarea accesării Contului È™i, în măsura permisă de legislatia în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.


15.2 Prin crearea Contului È™i/sau utilizarea ConÈ›inutului È™i/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/ Cumpărătorul accepta în mod expres È™i fără echivoc Termenii È™i condiÈ›iile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existenÈ›a la data creării Contului È™i/sau utilizării conÈ›inutului È™i/sau la data plasării comenzii.


15.3 Ulterior creării Contului, utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.


15.4 Termenii È™i CondiÈ›iile Site-ului pot fi modificate oricând de către Perfect Outfit, aceÈ™tia fiind opozabili ClienÈ›ilor/Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenilor È™i CondiÈ›iilor Site-lui se confirmă prin bifarea checkbox-ului corespunzăator din Site È™i/sau prin trimiterea Comenzii È™i/sau prin efectuarea unei plăți online.



16. ÎNSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBÄ‚RI ȘI RÄ‚SPUNSURI


Înscrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări È™i Răspunsuri se poate face, de către Utilizatori/ClienÈ›i/Cumpărători, în secÈ›iunile “Întrebările È™i răspunsurile clienÈ›ilor” È™i “Review-uri”. InformaÈ›iile înscrise pot fi atât pozitive, cât È™i negative, È™i se vor referi la caracteristicile È™i modul de folosire al unui produs sau serviciu.


În momentul înregistrării unui anumit Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns pe Site, Utilizatorii/ClienÈ›ii/Cumpărătorii acorda Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuuă, irevocabilă, nelimitată teritorial È™i dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui È™i de a afiÈ™a acest conÈ›inut.


Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul înscrierii de Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns în secÈ›iunile menÈ›ionate, se angajează să respecte următoarele reguli:

 

 16.1 să facă referiri doar la caracteristici È™i/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informaÈ›ii legate de aspecte ce se pot schimba (preÈ› sau oferte promoÈ›ionale) sau informaÈ›ii care È›in de modul desfășurării Comenzii;


16.2  să folosească doar limba română. Sunt permise È™i cuvintele sau expresiile care, deÈ™i nu sunt considerate româneÈ™ti, sunt de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv;


16.3    să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumpărător;


16.4    să se asigure că informaÈ›iile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînÈ™elătoare È™i în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părÈ›i, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;


16.5   să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obÈ›ine detalii suplimentare referitoare la un anumit  produs sau serviciu de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea È™i cumpărarea de produse sau servicii;


16.6     să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod È™i în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informaÈ›ii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume È™i/sau prenume, etc.) sau orice altă informaÈ›ie care poate determina dezvăluirea acestor date personale;


16.7     să nu înscrie informaÈ›ii È™i/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeaÈ™i activitate comercială ca È™i Vânzătorul;


16.8    să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziÈ›ie de către  Vânzăator sau să înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări/Răspunsuri care să conÈ›ină materiale de natură publicitară;


16.9     să nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Întrebarea/Răspunsul ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.

 
Pe lângă o evaluare realist, criticăa, în momentul înscrierii unui Review,  Utilizatorul/Clientul/ Cumpărătorul va adauga È™i un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influenÈ›a Rating-ul general al produsului sau serviciului, număr care apare între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Review însoÈ›it de un Rating mare duce la o creÈ™tere a Rating-ului general, iar un Review însoÈ›it de un Rating mic duce la o scădere a  Rating-ului general.

 
Când un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este semnalat de către un Utilizator/Client/Cumpărător ca având un conÈ›inut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conÈ›inut este examinat cu atenÈ›ie de către Vânzător pentru a determina dacă încalcă Termeni È™i CondiÈ›iile Site-ului. 


În cazul în care  Vânzătorul constată încălcarea Termenelor È™i CondiÈ›iilor în mod repetat, acesta îÈ™i rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări sau Răspunsuri în secÈ›iunile “Întrebări È™i răspunsuri ale clienÈ›ilor” È™i “Review-uri”.


Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție formularul de sesizări din cadrul Site-ului. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.


17. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL


17.1 PERFECT OUTFIT SRL certifică faptul că va respecta drepturile conferite Regulamentul European GDPR, a Legii nr. 365/2002 privind comerÈ›ul electronic, precum È™i a OrdonanÈ›ei nr. 130/2000 privind protecÈ›ia consumatorilor la încheierea È™i executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.


www.perfectoutfit.ro este un site care aparÈ›ine PERFECT OUTFIT SRL, o societate cu răspundere limitată, constituită È™i funcÈ›ionând în conformitate cu legile din România, cu sediul social în Șimleu Silvaniei, Str. CriÈ™an, nr.14, judeÈ› Sălaj, Inmatriculare la Oficiul Registrului ComerÈ›ului Sălaj: Nr. J31/246/2020, Cod Unic de Inregistrare: 42639850


17.2  Conform cerinÈ›elor Regulamentului European GDPR pentru protecÈ›ia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal È™i libera circulaÈ›ie a acestor date, Perfect Outfit are obligaÈ›ia de a administra în condiÈ›ii de siguranță È™i numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.


17.3 Scopul colectării datelor este: informarea ClienÈ›ilor/Cumpărătorilor privind situaÈ›ia Contului lor, informarea  Cumpărătorilor privind evoluÈ›ia È™i starea Comenzilor, evaluarea  Bunurilor È™i Serviciilor oferite, activității comerciale, de promovare a  Bunurilor È™i Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statisticăa, de urmărire È™i monitorizare a vânzărilor È™i comportamentul  Clientului/Cumpărătorului. Pentru mai multe detalii, poate fi consultată Politica de Cookie-uri.



17.4 Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor.


17.5 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate È™i expediate la adresa- Șimleu Silvaniei, Str. CriÈ™an, nr.14, judeÈ› Sălaj, în atenÈ›ia PERFECT OUTFIT SRL vă puteÈ›i exercita, în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate.


17.6 InformaÈ›iile Cumpărătorului cu caracter personal pot fi furnizate È™i către Parchetul General, PoliÈ›ie, instanÈ›ele judecătoreÈ™ti È™i altor organe abilitate ale statului, în baza È™i în limitele prevederilor legale È™i ca urmare a unor cereri expres formulate.

 

18. FORÈšA MAJORÄ‚


18.1. Nici una din părÈ›i nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaÈ›iilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen È™i/sau în mod corespunzător, total sau parÈ›ial este datorată unui eveniment de forță majoră. ForÈ›a majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părÈ›ilor È™i care nu poate fi evitat.


18.2.  Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părÈ›i încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.


 
19. LEGEA APLICABILÄ‚ – JURISDICTIA


Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Perfect Outfit È™i ClienÈ›i / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluÈ›ionate de instanÈ›ele judecătoreÈ™ti române competente. 

Termeni și condiții: Store Policies
bottom of page